maandag 18 februari 2013

Eat a cupcake!

Bij gebrek aan tijd en natuurlijk carnaval vorige week (ja ja, ik ben een vierder) heb ik eventjes geen creaties kunnen maken met mijn Stampin' Up producten, maar... mijn halfbroertje is laatst 11 jaar geworden en mocht trakteren op school. En ik als creatieveling heb mezelf helemaal uitgeleefd met 'Angry birds cupcakes'. Zelf stiekem best trots en mijn broertje had naar eigen zeggen 'de vetste traktatie van de hele school'. Dat is toch mooi om te horen??
Hopelijk ben ik snel weer terug met een kaartje of iets dergelijks! Tot snel allemaal.
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Ooooooo wat zijn die vet. Ja. Echt waar. Lijken precies. Knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze zijn geweldig zeg! Ben best nieuwsgierig hoelang je daarmee bezig bent geweest!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke reacties, dank jullie wel! De cupcakes zelf heb ik tussen de bedrijven door in de oven gedaan, dus geen extra tijd. Met het versieren ben ik wel 10 uur bezig geweest (oeps!). Maar... mijn broertje was super trots en sommige kinderen hebben het cakeje mee naar huis genomen of alleen de bovenkant bewaard en het cakeje opgegeten haha... zegt genoeg toch?

      Verwijderen