maandag 25 februari 2013

Welcome baby!

Een grijze dag als ik zo naar buiten kijk. De sneeuw verdwijnt en de wolken verzamelen zich tot een grijze massa in de lucht. Tijd voor weer een lief kaartje en deze keer een geboortekaartje! Inmiddels zijn er drie vriendinnen zwanger, dus ik kan aan de slag met geboortekaartjes... En oh wat is de stempelset 'punch bunch' toch weer leuk en zo veelzijdig!
Ik heb een paar vrolijke kleuren gebruikt! De inkt uiteraard van Stampin Up (met de markers, wat zijn ze fijn!) en het papier is van mezelf, maar wat matcht dat goed hè??
 
Aan de binnenkant deze keer een kleine tag in de kleur Old Olive. Definitely my favourite colour!!
Gebruikte Stampin' Up producten:
* Card stock: Old Olive
* Markers: Melon Mambo, Daffodil Delight, Marina Mist & Basic Black
* Stamp sets: Punch Bunch & Wonderful Words
* Embellishments: Basic pearls
 
En dan is mijn kaartje klaar. Deze keer redelijk simpel en ik ben redelijk tevreden, alleen over de tekst onderaan twijfelde ik. Ach, volgende keer weer een nieuwe poging :) met dit kaartje doe ik mee aan de uitdaging op een nieuw blog, namelijk SU-per challenges. Het thema voor de eerste uitdaging is 'Welkom'. En ik verwelkom graag een baby binnenkort van een van mijn vriendinnen. Iedereen nog een fijne dag en tot snel weer!
 
Lieve stempelgroetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!! En wat SU-per dat je meedoet met onze challenge!! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes bij elkaar. Bedankt voor het meedoen aan onze challege.

    BeantwoordenVerwijderen