maandag 11 maart 2013

Happy birthday to you!

Hebben jullie een fijn weekend gehad? Mijn weekend was weer gezellig en ik heb zelfs nog tijd gehad om te knutselen, naast dat ik met een auto met lege accu stond en ook nog lekker heb gezwommen met mijn vriend en mijn halfbroertje van 11. Het is ook altijd iets...
 
Deze keer heb ik twee verjaardagskaarten gemaakt, zowel een 'vrouwen' als een 'mannen' kaart. Ik vond het idee van de cirkels op een blog van een Amerikaanse demonstratrice en heb er mijn eigen draai aan gegeven. De kaarten zien er, naar mijn mening, toch mooi uit en zijn niet zo moeilijk om te maken.
Weer gebruikt gemaakt van de stempelset 'On your birthday', een set met allemaal stempels voor een verjaardag. Heerlijk vind ik dat!
 Op de mannenkaart een blauw hartje en op de vrouwenkaart een roze.
 
Aan de binnenkant ook nog een kleine tekst uit dezelfde stempelset en de kaarten zijn af!

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stamp set: On your birthday
* Marker: basic black
* Punches: 1 1/4" circle punch + 1 3/8" circle punch
 
Als het goed is komt morgen (of overmorgen?) mijn bestelling met allemaal nieuwe Stampin' Up spulletjes! Ik ben zooo benieuwd. Nou, ik ga weer verder met inpakken, want zaterdag is de grote dag! Dan ga ik mijn ouderlijk huis verlaten en mijn wortels zetten in Den Bosch. Ik heb er enorm veel zin in en ben echt aan het aftellen, maar stiekem vind ik het ook wel heel spannend om mijn vertrouwde kamer en mijn ouders achter te laten. Ook daar komen we wel overheen.
 
Geniet nog van deze dag en veel stempelplezier.
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Je spulletjes zijn in ieder geval onderweg. Je hebt hier weer 2 prachtige kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spannende tijd voor je. Maar wel heel fijn om dan écht samen te kunnen zijn. Je kaartjes zijn prachtig. Leuk gedaan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartjes Miriam!! Waarschijnlijk heb je het nog niet gezien, maar je mag mij je gegevens mailen!! Je hebt kaartjes gewonnen op mijn blog :-)
    Fijne avond! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen