donderdag 18 april 2013

Kadoosje

En weer een creatie van mij deze week, heb wat in te halen na 2 weken afwezigheid. Op Erna's blog staat een patroon doosje als uitdaging, dus daar ben ik deze week eens voor gaan zitten. Dit kadoosje heb ik als eerste gemaakt en ik vond hem zo leuk, dat ik er nog een paar extra heb gemaakt. Die laat ik snel zien op mijn blog. Dit is het resultaat voor nu:
Dit keer, op het lintje na, allemaal Stampin Up materialen gebruikt!  
De Sale-A-Bration stempelset 'Patterned Occasions' gebruikt.
Oh... wat was ik toch een bofkont deze maand! Eerst had ik twee kaartjes gewonnen voor de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen en later had ik, door met een paar uitdagingen mee te doen, ook nog eens deze twee fantastische stempelsets van de Sale-A-bration gewonnen. Bloomin' Marvelous & Patterned Occasions! Nu maar hopen dat mijn geluk nog niet op is...
 Gebruikte Stampin Up materialen:
* Paper: Early Espresso, Daffodil Delight + Whisper White
* Designer Series Paper: Polka Dot Parade
* Markers: Early Espresso, Daffodil Delight + Marina Mist
* Stamp sets: Patterned Occasions + On your birthday
* Punches: 1 3/8" circle punch, 1 3/4" scalloped circle punch + Modern Label
* Extra: Baker's Twine Pool Party
 
Denken jullie ook nog even aan de party die ik binnenkort wil geven als hostess? Ik ben nog op zoek naar een paar enthousiaste dames (of heren) die ook een keer een party bij willen wonen. Kijk voor meer informatie op mijn vorige blogpost. Ik hoop dat ik nog een paar Stampin Up fans gevonden krijg!! Dus bén of kén jij iemand, aarzel niet en stuur mij een mail!
 
Lieve groetjes van Miriam

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk doosje ik ben meteen gaan kijken en ga hem denk ik ook maken gewoon te leuk. En ik hoop dat geluk nog even door gaat. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke creaties op dit blog :) en leuk om te zien dat er meer mensen van 'mijn generatie' bezig zijn met freubelen :). je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gemaakt Miriam. En de mensen voor je party melden zich vast nog wel. We hebben geen haast!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk doosje!!! Oh oh, dat wordt nog moeilijk kiezen straks voor mij :-)) Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen