zaterdag 8 juni 2013

A little present and some new stuff...

... that makes me smile!!
 
Aan het einde van de workshop vorige week kreeg ik van Angelique, de demonstratrice, nog een kleinigheidje. Een doosje met lekkere Ferrero Rocher erin. Hmm... welke vrouw houdt nou niet van chocolade?! Angelique, nogmaals enorm bedankt voor de gezellige avond, de leuke projecten en duidelijke uitleg.
Eergisteren heb ik mijn Stampin' Up! bestelling mogen ontvangen en die van ons clubje ook! Links zie je mijn bestelling met Cardstock in de kleur Crumb Cake, het Whisper White Stampin' Pad, de Owl Punch, Baker's Twine Pool Party (die nu in de uitverkoop zit) en een super lief kaartje met een kleinigheidje van Angelique. Is dat niet leuk?? Rechts zie je aankopen van ons clubje, namelijk de stempelsets 'A Fitting Occasion' en 'Every Little Bit', welke in twee doosjes komt. Het zijn echt geweldige spulletjes en ik kan niet wachten om er mee te gaan werken!!

 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Miriam,
    Heerlijk he als de bestelling binnen komt en je kan weer lekker knutselen met de nieuwe spulletjes. Veel plezier ermee groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke spulletjes uitgekozen! Veel plezier ermee!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat allemaal gezellig op de foto gezet. Fijn weekend!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes allemaal,ben benieuwd wat voor leuke kaartjes je er mee gaat maken.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen