maandag 17 juni 2013

Fijne vaderdag!

Hebben jullie allemaal een fijne Vaderdag gehad? Net als bij Moederdag is Vaderdag voor mij ook altijd een dag van bezoekjes afleggen. Niet dat het moet, maar ik vind het gewoon heel leuk om bij al mijn papa's langs te gaan! Deze keer heb ik drie kaarten gemaakt. Voor mijn vader, mijn stiefvader en mijn schoonvader. Het was voor hen even puzzelen hoe het werkte, maar ze vonden het allemaal erg mooi. En daar doe je het voor hè??
Als je het colbertje openmaakt, zie je de blouse met het giletje. De knoopjes heb ik met de Owl Builder Punch gemaakt. Onder het middelste knoopje zit een magneetje.
Zoals je ziet heb ik ook in de kraag (en onder het giletje) magneetjes gedaan. Als je de kraag naar boven openvouwt, kun je de gele stropdas pakken en de kaart naar beneden openklappen. Hier zie je dan een stuk wit cardstock waar je een tekst op kan zetten.
 Dit zijn alle drie de kaarten die ik gemaakt hebt. Klik op de foto om te vergroten!
 Gebruikte Stampin' Up materialen:
* Paper: Crumb Cake + Whisper White
* DSP: Sycamore Street
* Markers: Pacific Point
* Punch: Owl Builder Punch
 
Met deze kaartjes wil ik meedoen aan Challenge #20: jongenskaart / mannenkaart bij Crazy for CAS. Ook al zijn ze niet heel erg CAS... ze zijn te leuk om niet te laten zien! Dit idee heb ik trouwens gevonden op internet bij een andere blogster. Handig zeg, dat wereldwijde web!

Lieve groetjes van Miriam

11 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan! En ook dat gilletje eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!
    En wat attent dat ze allemaal weer zoiets moois van je krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit! Leuk gedaan, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan het ziet erg mooi uit. Vind het open maken erg leuk bedacht.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart gemaakt. Mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan hoor gaaf dat hij opengeklapt kan worden. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zeg dit kaartje!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen