zondag 30 juni 2013

Proost!

Twee posts geleden liet ik de resultaten zien van een geslaagde knutseldag met ons clubje. Op een van de foto's was een bierkaart te zien (deze bierkaart was van een vriendin, die hem weer van mij heeft nagemaakt), welke ik later nog eens uitgebreid zou laten zien. Nou.... dat moment is nu!! Deze kaart heb ik niet zelf bedacht, maar dit geweldige idee komt van Yvonne (die dit idee ook weer van Pinterest heeft). Dit zijn mijn twee bierkaarten!
Met verschillende cirkelponsen heb ik de bubbels gemaakt en met de Daffodil Delight marker van Stampin' Up heb ik de randen geel gemaakt (bij gebrek aan...).
Een mooie passende tekst (Proost! Op je verjaardag) onderaan het bierglas en klaar!
Vorige week heb ik de eerste bierkaart gegeven, welke ik aan een BBQ/bier-pakket heb gehangen. Deze (jonge)man vond hem zo mooi, dat hij bij binnenkomst gelijk vroeg of ik er niet een stuk of vijf voor hem wilde maken. Natuurlijk!! Zo gaat de handel rollen... Geweldig toch? Ik was helemaal happy. Nu snel aan de slag met de bierkaarten. Fijne zondag nog!
 
Lieve groetjes van Miriam

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke mannenkaart en succes er mee misschien word het wel een rage en stromen de opdrachten binnen.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart,deze ga ik onthouden.
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart! Je zou er bijna dorst van krijgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super enorm schitterend. Mijn schoonbroer is woensdag jarig. Kijken of ik tijd vind om deze te maken!

    BeantwoordenVerwijderen