donderdag 25 juli 2013

Even een uitstapje...

... met de vrachtwagen! Ja ja, dit is een heus kunstwerk geworden. Ik kreeg laatst van de vrouw van mijn stiefbroer de vraag of ik iets voor haar vaders verjaardag wilde maken. Hij houdt van coca-cola, vrachtwagens en drop. Pfoei, lastig! Toen ik laatst aan het winkelen was, kwam ik bij de Kruidvat toevallig een flesje coca-cola tegen met de naam van haar vader erop, is dat geen toeval? Toen kwam gelijk het idee van de coca-cola vrachtwagen in me op en dat idee ging niet meer uit mijn hoofd. Dus wat doe je dan?
Precies, je gaat hem gewoon maken. Dus na een weekend knutselen had ik een rode vrachtwagen gemaakt waar het coca-cola flesje mooi op blijft liggen.
Na wat googlen heb ik ook de voorkant gemaakt, want ik weet natuurlijk niet hoe die eruit ziet. Het nummerbord heb ik later nog beschreven. Het dak van de vrachtwagen is open, zodat ze daar nog wat in kan doen (zijn favoriete dropjes misschien??)
Ook nog een klein kaartje erbij gemaakt in dezelfde stijl, maar die ben ik vergeten om op de foto te zetten. Nou, dit was even een ander project. Leuk om te maken voor een keer, maar verder hou ik het graag bij kleinere dingen haha... Moet ik het ook maar niet bedenken hè!
 
Lieve groetjes van Miriam

P.S. Aan de rechterkant in de sidebar vind je nog drie leuke candy's van anderen waar je mooie dingen mee kunt winnen. Neem eens een kijkje!

14 opmerkingen:

  1. Tjongejonge, wat een kunstwerk, knap gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar gvd wat schitterend. Waanzinnig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW dat heb je heel mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Miriam wat een mooie vrachtwagen super gemaakt een buiging voor jou.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Knap gedaan hoor, dat heeft vast wel even wat inspanning gekost. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ik wilde zeggen: wat een mooie rode vrachtwagen! Goed gedaan! Die Cola flessen; heb jij onze naam al gespot? Ik nog niet.... Zo jammer! Anders konden we daar ook vast iets leuks mee verzinnen.

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!! Wat een ontzettend mooie creatie! Die zou met Surprise ook niet misstaan. Maar poehé, vast een heleboel werk. Maar het resultaat mag er dan ook zijn. Ga zo door! (-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miriam,

    Wat heb dit prachtig gemaakt zeg.
    Wat zal dat een werk en gepuzzel geweest zijn.
    Bij ons zijn ook nogal wat (toekomstige) chauffeurs in de familie, zoiets zou geweldig zijn. Maar ik neem aan dat je er geen beschrijving van heb?

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb jij hier misschien ook een beschrijving van??

    BeantwoordenVerwijderen