zondag 4 augustus 2013

Boxes, hexagons & washitape

Wat leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige blogbericht en wat gaaf dat er zoveel mensen een gok hebben gedaan naar mijn creaties! Dankjewel, echt heel leuk om te lezen. Er zaten zelfs een paar goede antwoorden bij!! En dan nu een close-up van mijn creaties.
Het doosje hebben we voor de lunch gemaakt. Als je de band eraf haalt, kun je het doosje aan beide kanten openklappen. Gaaf hè? Nu kun je zelf nog iets leuks of lekkers erin doen.
Mijn kaartje met de hexagons heb ik gemaakt uit het DSP Afternoon Picnic, welke ik uitgeknipt heb. Een 'vlaggetje' en een knoopje erop en de kaart is klaar!
Als laatste een kaartje met washitape. Alleen het gele washitape is van Stampin' Up! De twee sentimenten komen uit de stempelset Petite Pairs. Ik was nog niet helemaal tevreden over het kaartje, dus uiteindelijk heb ik er rhinestones op geplakt en toen was hij echt af.
Zien jullie dat ik steeds dezelfde kleuren heb gebruikt? Na het doosje en de kaart met hexagons wilde ik nog iets met washitape en ik had toevallig soortgelijke kleuren. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat! Tot het volgende blogbericht weer.
 
Lieve groetjes van Miriam

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze superleuk geworden! Zo mooi, de details zie je nu eigenlijk pas goed. Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik had er 1 goed! Die andere had ik niet verwacht. Maar een leuke set is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu je ze van dicht bij ziet zijn ze nog leuker.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombi.Gaaf doosje ook.
    Freubelgroet Petra

    BeantwoordenVerwijderen