donderdag 15 augustus 2013

Flap-over card

Hebben jullie het leuke kaartje met fototutorial + challenge op het blog van Miranda Mols al gezien? In mijn vorige blogbericht heb ik ook zo'n leuke kaart gemaakt en omdat ik hem zo leuk vond, heb ik er gewoon nog één gemaakt! Deze kaart heeft nog geen naam, maar ik vond de naam 'flap-over card' wel een goede naam vanwege de 'flap' over de kaart.
Helaas had ik geen taart met kaarsjes, maar ik vond deze stempel ook wel bijpassend...
Een close-up van het sentiment! Miranda had al eerder het idee om vaker multi-coloured sentiments te gebruiken. Aangezien deze kaart al zo lekker vrolijk is, kon een vrolijk gekleurd sentiment er ook wel bij en ik moet zeggen: het ziet er nog leuk uit ook!
Doen jullie ook mee met de challenge van Miranda? Er moeten minimaal 15 deelnemers meedoen om iets leuks te winnen, dus ik zou zeggen: DOE ALLEMAAL MEE!!
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer prachtig. Het is ook zo'n leuk model om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze ook weer heel leuk geworden en de naam vind ik erg toepasselijk voor de kaart.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen