donderdag 1 augustus 2013

Plezier en creativiteit met Stampin' Up!

Jaa jaa, afgelopen zaterdag was het weer zover! Onze tweede 'meeting' met ons clubje. Oh, wat kijk ik altijd uit naar deze dag. Vóór de lunch hebben we iets moois gemaakt dat ik heb voorbereid (jeetje, ik lijk wel een demonstratrice). Deze keer wilden de dames een doosje maken, dus ik ben wat op internet gaan snuffelen en vond daar een heel leuk idee. Niet moeilijk en je kunt hem versieren zoals je zelf wil. Het rechtse doosje was mijn voorbeeld.
Na de lunch zijn we gewoon lekker gaan freubelen en hebben we een paar mooie kaarten gemaakt voor bij de verzameling. Welke denken jullie dat van mij zijn?
In het volgende blogbericht zal ik mijn creaties laten zien in close-up en zie je ook hoe het doosje eruit ziet als de band (met de bloem erop) eraf is. Want dan is hij nog leuker! Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn berichten de laatste tijd, dat waardeer ik enorm en ik lees ze altijd met veel plezier. Ook welkom aan mijn nieuwe volgers! Ik hoop dat jullie veel inspiratie halen uit mijn creaties. Geniet allemaal van deze mooie zonnige dag!
 
Lieve groetjes van Miriam

10 opmerkingen:

  1. wauw wat ben je goed bezig!! super meid!! ben maar trots op jezelf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben weer een gezellige en productieve dag gehad, leuk! Wat jouw kaartjes zijn? Ik denk die met de hexagons en die ernaast met washitape. Ben benieuwd , hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zocht naar perfectie. Maar dat was nog best moeilijk met zulke netjes werkende mensen om je heen. De twee onderste rechts gok ik op. Ik ben dus het helemaal met Marlieke eens, zie ik.
    Maar ze zijn allemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een moeilijke maar als ik goed heb gekeken naar je vorige blogs denk ik de meest rechtse kaartjes ze zijn allemaal even mooi net als de doosjes.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig hoor zo'n dagje. En weer leuke projectjes gemaakt! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er uit alsof jullie een leuke creatieve dag gehad hebben. Ik gok dat de 2 rechter kaartjes van jou zijn.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miriam,
    Wat hebben jullie een mooie projectjes gemaakt! Leuk als je zo'n knutselgroep hebt! Die heb ik hier thuis helaas niet, maar met de meiden van ons team komen we ook regelmatig bij elkaar om eens lekker te knutselen. Zo gezellig!

    Liefs,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een leuke doosjes en kaartjes,ben benieuwd naar de close-up kunnen we het nog beter bewonderen.
    groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen