donderdag 26 september 2013

Back to basic

Lieve blogvriendinnen en -vrienden! Wat heb ik jullie en het knutselen gemist tijdens mijn vakantie. Hoewel ik het ook wel erg lekker vond om even helemaal niets te hoeven doen en niets aan mijn hoofd te hebben. Onze vakantie op Bali was echt super. We hebben veel gezien en gedaan en af en toe gerelaxed, maar vooral genoten van het eiland en van elkaar. Deze keer dan ook geen creatie, maar een paar foto's van onze vakantie.
 
We hebben op een olifant gereden, aapjes gevoerd, zijn wezen snorkelen en parasailen!

Overal mooie rijstvelden!
Veel verschillende tempels, watervallen en waterpaleizen gezien!
Genoten van het heerlijke (zelfgemaakte) Balinese eten!
En heeeeel veeeel foto's gemaakt hihi...
Het was een heerlijke vakantie! Nu weer back to basic en hopelijk ook snel weer knutselen.
 
Lieve groetjes van Miriam 

4 opmerkingen:

  1. Zo dat was een mooie ervaring!! Wat een wereld reis!! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat jullie een mooie reis gehad hebben! Leuk om die foto's te zien. Parasailen...dat heb ik lang geleden ook eens gedaan! :-)
    Nu maar weer gauw aan de knutsel dan he? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Dat is vast een mooie vakantie geweest. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat een lekkere reis hebben jullie gemaakt! Ja, daar denk je echt even niet aan knutselen, zo mooi... Welkom terug en ik ben benieuwd wat voor nieuwe creaties je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen