zaterdag 16 november 2013

Daar is 'ie dan!

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers! Wat leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen. Ik hoop dat ik jullie kan inspireren. Deze keer iets heel anders. Want de nieuwe Marie-Claire ligt in de winkel en deze keer is ie heel bijzonder, omdat er een Stampin' Up! bijlage bij zit!
Wat zeg je?? Heb je de nieuwe Marie-Claire met super gave bijlage nog niet? Ren dan snel naar de winkel voor je eigen exemplaar en lees over de wondere wereld van Stampin' Up!
Er staan veel handige tips en trucs in, informatie over de geweldige producten van Stampin' Up! en ook heel leuke voorbeelden om zelf te maken. Dus waar wacht je nog op? Oh ja... mocht je in (de buurt van) Uden wonen. Morgen is er een hobbybeurs in de Witte Boederij waar ik ook zal staan. Hier kun je onder andere informatie krijgen over Stampin' Up!, zelfgemaakte kaarten/doosjes/verpakkingen van mij kopen en je hebt de mogelijkheid tot het plannen van een workshop. Heb je niets te doen morgen? Kom eens langs!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: