zondag 24 november 2013

Fishin' Around

Al weer een week geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, niets voor mij. Helaas moest ik een paar dagen plat, want ik had teveel hooi op mijn vork genomen en helaas reageert mijn lichaam daar heel sterk op. Al doende leert men (hoop ik hihi). Gelukkig ook goed nieuws, want ik heb deze week een contract getekend voor 27 uur op het kinderdagverblijf waar ik werk. Yay! Helemaal happy.
 
Terug naar mijn blogbericht! Al een maand heb ik de geweldige Fishin' Around stempel en de circle treat cups liggen, maar nog steeds niets mee gedaan. Nu toch eindelijk aan de slag en dan gelijk met water. Kan nooit goed gaan dacht ik, (was ook enigszins zo) maar het is me uiteindelijk toch gelukt. De aanhouder wint!
En hier is-tie dan! Mijn eigen mini-aquarium. Stiekem best trots dat het gelukt is. Ik heb uiteindelijk twee kaarten gemaakt (maar de andere verkocht voordat ie op de foto stond natuurlijk), waarvoor ik 5 circle treat cups heb gebruikt in totaal. Waar zijn de overige drie gebleven, hoor ik jullie denken.... Nou, die waren niet waterdicht helaas. Het was een erg leuk maar ook tijdrovend project. Het houd je van de straat zal ik maar zeggen. Fijne avond!
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Haha, lachen met dat water. Het is even oefenen, maar dan heb je ook wat.
    Gefeliciteerd met je contract!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor. En erg leuk ook! Na de 4de cup en een verbrande vinger heb ik het opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen