zondag 10 november 2013

Workshop

Twee weken geleden heb ik een workshop gehad bij een vriendin met allemaal meiden die creatief zijn, maar nog niet bekend waren met Stampin' Up! Ik heb ze dus even helemaal gek gemaakt met alle mooie Stampin' Up! producten. En enthousiast... dat werden ze wel! Na een korte introductie zijn we snel aan de slag gegaan en dit is wat we gemaakt hebben.
De gastvrouw wilde graag een tissuehouder maken, welke ze al eerder bij mij had gezien. Ik heb daar een bijpassend beterschapskaartje bij gemaakt om het een geheel te maken. Iedereen vond het erg geslaagde avond en over de uilenpons was natuurlijk iedereen te spreken. Wat een veelzijdige pons is het ook! Op naar de volgende workshop over 2 weken.
 
Lieve groetjes van Miriam

5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, weer met de uiltjes gewerkt, en een totaal andere kaart als de vorige, dit zijn weer echte beterschapskaarten. Leuk dat je mensen zo enthausiast hebt weten te maken met SU produkten. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WAT ziet dat er leuk uit!! Die tissuehouder, die heb ik ook nodig haha! Heb je voor mij het patroon? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH WAT ziet dat er leuk uit!! Die tissuehouder, die heb ik ook nodig haha! Heb je voor mij het patroon? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!! Ik ga toevallig morgen een workshop doen met ongeveer hetzelfde idee. Ook een doosje met kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat het zo lekker gaat met de workshops. Hele leuk doosje en kaart.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen