woensdag 18 december 2013

Crazy for CAS challenge #33

Wauw, alweer een week geleden dat ik een blogbericht heb geplaatst. Zo druk met deze en komende dagen. Niet alleen privé, maar vooral ook op het werk. Voor mijn gevoel ren ik al twee weken van hot naar her en is het enige dat ik nog doe; werken, eten en slapen. Oh ja, vriendje wil ook aandacht! Man, wat ben ik blij als de feestdagen er weer op zitten, hoewel ik er ook wel enorm naar uitkijk. Ik draai de hele dag niets anders dan kerstmuziek, love it!
 
Dan nu mijn kaartje voor de colourchallenge bij Crazy for Cas: blauw met grijs/zilver. Volgens mij mijn eerste "fatsoenlijke" bijdrage ooit bij Crazy for CAS, want ik vind het super moeilijk om CAS kaarten te maken. Ik ben nogal van het DSP, veel kleur en lekker druk.
Nou, leek me best gelukt dacht ik zo. Er is tenminste 'veel' wit! Deze keer met een zilveren ster. Niet van Stampin' Up! helaas, maar wel van de SuperCoop van vorig jaar hihi...
Ik zal deze dagen wat vaker een bericht plaatsen, omdat ik nog meer kerstkaarten heb om te laten zien! Ik ben benieuwd wat jullie mijn creatie vinden (en of ie dan ook echt CAS is).
 
Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Aha heel herkenbaar verhaal overd e drukte. Hier precies hetzelfde!
    Je kaart is helemaal CAS, goed werk! En echt heel mooi!
    Ik vind het erg leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze kleurstelling. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen