donderdag 5 december 2013

Klein kerstdoosje

Voor de workshop die ik twee weken geleden had, liet ik in het vorige blogbericht al zien wat we gemaakt hadden. Ook hebben we een doosje gemaakt met het Envelope Punch Board, welke ik de dag na de workshop ook met ons clubje maakte! Ik vond dit geweldige doosje op Sam Donald's weblog. Zij maakt ook zulke leuke dingen! Dit is het resultaat, de linkse was een voorbeeld. De dames hebben er vervolgens zelf een invulling aan gegeven.
Zijn het geen schatjes geworden?? Ik vind ze echt top! Wat een leuke ideeën kwamen opborrelen. 's Middags hebben we nog kerstkaarten gemaakt, mocht inmiddels ook wel ;-)
Ik ben enorm trots op de dames van ons clubje. Ze maken allemaal zulke mooie dingen! En hebben jullie die geweldige Nederlandse teksten gezien op de doosjes? Deze teksten komen van de enige Nederlandse stempelset 'Sentimenten' van Stampin' Up! Een enorm veelzijdige set met teksten voor allerlei gelegenheden. Echt een must-have!! Voor nu wens ik iedereen een fijne Sinterklaas en/of pakjesavond.
 
Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Hai Miriam, wat een super leuke doosjes hebben jullie gemaakt! Erg leuk om te zien hoe verschillend ze allemaal geworden zijn.
    Ook de kerstkaartjes zijn helemaal leuk, ook ik moet nog flink aan de bak hoor met mijn kerstkaartjes....oeps! Fijne zondagavond nog. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave doosjes hebben jullie gemaakt Miriam, leuk als iedereen zijn eigen invulling eraan geeft. :)
    De kaartjes zijn ook super. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen