vrijdag 24 oktober 2014

Swap swap swap

Had ik al verteld dat de conventie echt geweldig was? Ik heb zo veel leuke inspiratie opgedaan, nieuwe mensen en oude bekenden ontmoet maar bovenal... wat is het gaaf om met zoveel mensen bij elkaar te zijn die dezelfde passie delen! Three crazy amazing days!
Voor zo'n conventie maken de meesten ook swaps. Wat zeg je? Swaps! Dat is een project (een kaart, doosje of iets dergelijks) dat je kunt ruilen met iemand anders die ook een swap heeft gemaakt. Zo heb je aan het einde van de dag een heleboel verschillende projecten waar je inspiratie, technieken en ideeën uit kunt halen. Ik had 82 swaps gemaakt.  
Deze swaps heb ik gemaakt met o.a. de stempelset Festival of Trees en de Tree Punch!
Wil jij ook een keer van deze leuke kerstballen/kerstkaarten maken? Stuur me een mailtje om een afspraak te maken en ik kom graag een keer bij u thuis langs voor een workshop.
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten