dinsdag 16 december 2014

Driving home for Christmas

Donderdag ga ik ze schrijven, de kerstkaarten. Ik hoef dan ook nog maar 1 dag te werken en dan heb ik lekker 12 dagen vakantie. Wat fijn! Nieuwe goodies uitproberen en nog wat leuke feestelijke dingen maken. Ik kijk er nu al naar uit. Nog een kerstkaartje dat ik maakte!
Ik vond de inspiratie deze keer op internet en heb hem redelijk geCASEd. Hij is té leuk!
Het huisje komt uit de set Holiday Home en is gewoon zo leuk voor een kerstkaartje.
Met de Tree Punch maakte ik deze gave glitterboom voor bij de sneeuwpop. Lovely!
De tekst die ik gebruikte komt uit de set White Christmas. Tijdloos....
En uiteraard ook de binnenkant weer versierd, omdat het zo leuk is met al die laagjes en stempels. En ik weet ook al voor wie het kaartje word, maar dat verklap ik nog niet. Ssst!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten