dinsdag 9 december 2014

Kerstkransjes

Niet die lekkere chocolaatjes, maar een kaart met een grote kerstkrans erop. Toen ik vorige maand op de Stampin Up conventie in Brussel was, stonden er ook tafels met producten die je uit kon proberen. Zo ook de stempelset Wondrous Wreath met bijbehorende Framelits. Ik heb deze uitgeprobeerd, maar was nog niet helemaal tevreden over het resultaat. Ik heb toen een tweede gemaakt, die veel beter gelukt was. Mooi in de tas mee naar huis en ik heb er twee dezelfde leuke kaartjes mee gemaakt! Een makkelijk en snel kerskaartje.
Met wat linen thread en was 'spetters' achter de banner krijg je net een wat speelser effect.
En uiteraard een sentiment uit de Nederlandse set Sentimenten. Nog steeds mijn favoriet!
Hebben jullie dat heerlijke kerstgevoel al? Nou, ik wel hoor. De boom staat net 2 dagen en de kerstmuziek klinkt al vrolijk uit de boxen. Heerlijk vind ik het. Voor mij mag het wel wat langer kerst zijn. Helaas duurt het maar een maandje. Extra genieten dus! Fijne avond nog.
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. o wow wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Leuk die spetters en het linnen draad. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen