maandag 1 december 2014

Reindeer swaps

Vorige week vrijdag hadden we een avond in Nuland voor demonstratrices en eventuele gasten. Om 5 voor 7 kwam ik binnen gestormd, bang dat ik van alles zou missen. Gelukkig was het nog niet begonnen en had ik nog even kort de tijd om te swappen. Wat is swappen? Je maakt een klein kaartje, tag of doosje en deze maak je dan bijvoorbeeld 25x. Als je op zo'n avond bent, kun je swappen (= ruilen) met iemand anders. Aan het einde van de avond heb je zo verschillende creaties voor nieuwe inspiratie. En dit waren mijn swaps!
Een rendier gemaakt met de uilenpons en de vogelpons. Heb jij al gezien hoe ik dat deed?
De tekst komt uit de set Petite Pairs. De sentimenten heb ik met de markers verschillende kleuren gegeven, waardoor mijn tag net wat 'meer' kreeg. Ziet het er niet leuk uit?
Ik kreeg er veel andere leuke dingen voor terug. Helaas ben ik dat vergeten op de foto te zetten. Ik had zelf nog wel een paar reindeer swaps over. Hier heb ik, heel toepasselijk, weer nieuwe kerstkaarten van gemaakt die ik over een paar weken ga versturen. Fijne dag!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten