vrijdag 16 januari 2015

Beschuit met muisjes

Twee weken geleden won ik een challenge bij SU-per challenges en daarom mocht ik deze week gastdesigner zijn. Naar aanleiding van onderstaande schets maakte ik twee kaarten.
En dit is wat ik er van maakte. Ik draaide de kaart een kwartslag, want dan kwam de schets mooier uit bij mijn kaart vond ik. Alvast voor als iemand een kindje krijgt.
De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset K.J.E.G. Past perfect hier!
De muisjes op de beschuit zijn gemaakt met de favoriete Owl Builder Punch / uilenpons.
Zijn ze niet geweldig lief geworden? Nou, dat dacht ik ook! En hoe zit het met jullie verlanglijstje? Want nu krijg je een GRATIS cadeau bij elke 60 euro aan producten van Stampin Up. Is dat niet te gek? Mocht je meer willen weten of wil je een workshop plannen? Stuur me gerust een mail en ik beantwoord graag al je vragen. Fijne avond allemaal!
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen: