zaterdag 10 januari 2015

K.J.E.G.

Dag 5 van de kunst 5-daagse is aangebroken en ik dit is dan ook mijn laatste project wat ik laat zien. Uiteraard alleen van de kunst 5-daagse, want daarna laat ik jullie gewoon andere leuke projecten zien hoor. Dit maakte ik vandaag voor de verjaardag van een vriendin.
Ik maakte een kaart met inhoud. Aan de ene kant geld, want ze wilde haar Pip-servies graag uitbreiden maar de dingen die ze wilden waren erg duur, dus vroeg ze aan bijdrage.
Aan de andere kant koffie met Hazelnoot smaak, zodat ze haar Pip-mokken kan gebruiken!
De voorkant van deze kaart heb ik gemaakt met de SAB-stempelset Lotus Blossom en..... tatatataaaaa!!!! De derde Nederlandse stempelset van Stampin Up, genaamd K.J.E.G. - Koop Je Eigen Geschenk. Deze set is er ook in het Engels, Frans en Duits en staat ook in de catalogus. De stempelset bevat allemaal teksten om een cadeaukaart te maken. Super gaaf toch? Hij is te koop met bestelnummer 139145 en kost €29,95. Ik zeg: doen!
Vandaag geef ik het stokje over aan mijn lieve en creatieve collega van de kinderopvang waar ik werk: Sandra van Dijk. Kijk op haar blog voor haar kunst 5-daagse. Fijne avond!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten