zondag 12 april 2015

Chalkboard

Mijn voetoperatie is goed gegaan, alleen viel de pijn daarna wel tegen. Ik had het een beetje overschat. De eerste twee nachten waren een drama, maar daarna ging het steeds weer wat beter. Nog een paar dagen met mijn twee vrienden lopen en dan kan ik de speciale loopschoen aan, zodat ik letterlijk 'beter uit de voeten kan'. Ik kijk er naar uit!
Laatst heb ik een techniek workshop gegeven met onder andere de chalkboard techniek, ofwel krijtbord techniek. Dit werkt perfect op het Basic Black papier van Stampin Up. Verder heb je alleen Whisper White Craft inkt en de embossing buddy nodig.
Normaal gebruik je de embossing buddy zodat er geen overtollig embossing poeder aan je project blijft plakken, maar bij de chalkboard techniek gebruiken we hem anders. Want wat doe je? Je klopt met de embossing buddy op het zwarte cardstock en wrijft dit uit, net zolang tot jij vindt dat je een mooi krijtbord effect hebt.
Als laatste stempel je met Whisper White op je cardstock en... klaar is je project al weer!

Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Hai Miriam, heel veel beterschap gewenst, hoop dat je snel weer op de been bent. Je kaartje ziet er super uit, gave techniek hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen