donderdag 28 mei 2015

Huisje, boompje, beestje

Vandaag een kaartje voor iemand die een nieuw huis heeft. Gewoon... voor de voorraad!
Na mijn vorige kaartje zat ik nog zo met de bedels te spelen, dat ik er nog maar een kaartje mee heb gemaakt. Deze keer per vakje een huisje, boompje of beestje! En een tekst :)
Ook vergeten we de weekly deals niet deze week. Aankomende dinsdag ga ik bestellen!
Dinsdag 2 juni is een speciale dag, want je kunt dan uit 3 catalogi tegelijk bestellen! De huidige jaarcatalogus, de huidige seizoenscatalogus én de nieuwe catalogus. Heb jij hem al in huis? Niet? Stuur me dan snel een mailtje en hij komt jouw kant op tegen een kleine vergoeding. Of.... boek een party en je krijgt hem gratis! Wil je nog graag iets hebben uit de huidige catalogi, de weekly deals, het clearance rack of misschien al de nieuwe catalogus? Laat het me uiterlijk maandag 1 juni weten en je bestelling gaat nog mee!
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan . Een ideaal kaartje voor een nieuwe woning met dat lieve sleuteltje !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens , leuk dat je mij ook volgt nu.

      Verwijderen
    2. Heel leuk gedaan! die bedeltjes zijn echt schattig!
      Groetjes
      Ilse

      Verwijderen