zondag 24 mei 2015

Regional Duiven

Eén keer per jaar is er een regionale Stampin' Up! dag in Nederland en die dag was gisteren in Duiven. Er kwamen zo'n 200 demonstratrices bij elkaar om te luisteren naar nieuwe informatie, inspiratie op te doen n.a.v. voorbeelden, te genieten van presentaties, te knutselen en hopelijk iets te winnen bij de Prize Patrol. Dat laatste deed ik helaas niet.
 
Voor zo'n dag is het leuk om ook swaps te maken. Dat is een klein project (kaartfront, doosje, tag, enz.) die je dan een x aantal maakt en deze ruil je dan met swaps van andere demo's. Aan het einde van de dag heb je dan eens tas vol leuke ideeën en inspiratie!
Dit zijn de swapjes die ik gemaakt heb. In totaal 33 stuks en ik heb ze allemaal geruild. De tekst op mijn swap vind ik echt geniaal! Hebben jullie hem al goed gelezen? Hij klopt echt hè? Deze stempelset staat in de nieuwe catalogus en heet Sprinkles of Life. Met het kopen van deze stempelset doneert Stampin' Up! €2,25 aan het Ronald McDonalds huis. Je krijgt dus niet alleen een gave set, maar je steunt er ook nog eens een goed doel mee!
In dezelfde stijl maakte ik een naamkaartje om aan het Stampin' Up! keycord te hangen.
En hierondere zie je een super stevige Stampin' Up! tas die gevuld zat met deze mooie dingen! We kregen de nieuwe catalogus mee, nog een hobbyboek (helaas niet op de foto), een rekenmachine, pen van Stampin' Up! en de stempelset rechts onder, die alleen in Amerika te verkrijgen is. Hoe tof is dat?! Het kaartje linksboven mochten we gisteren maken en daarbij hebben we een stempelset gebruikt die in de nieuwe catalogus staat.
Ziet dat er niet gaaf uit? Wil je zoiets nou ook allemaal krijgen en/of zo'n dag meemaken? Neem dan eens contact met me op, want misschien is demonstratrice wel iets voor jou!
 
Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen: