maandag 1 juni 2015

Final countdown

Morgen komt de nieuwe catalogus uit. Wauw! Maar... dan is ook de oude catalogus nog geldig. Wat betekent dat nou? Dat je uit beide catalogi kunt bestellen. Dubbel wauw! En... ook de seizoenscatalogus is dan voor de laatste dag geldig. Echt? Ja! Dat wil zeggen dat je morgen uit wel drie catalogi tegelijk bestellen. Drie dubbel wauw!
Dus wil je nog die ene gave stempel die er na 2 juni niet meer is? Geef het aan mij door!
Of wil je nog graag inkten tegen de oude prijs (er komen prijsstijgingen... helaas)? Mail me!
Want alleen morgenavond om 19.00 uur doe ik een bestelling waarbij je uit alledrie de catalogi tegelijk kun bestellen. Wacht dus niet te lang met het doorgeven van je lijstje en stuur me een mailtje. Ik help je graag met wat je nodig hebt! Succes met uitzoeken ;-)
 
Lieve groetjes van Miriam
 
P.S. Wisten jullie dat ik ook een eigen Pinterest en Facebook pagina heb? Aan de rechterkant op mijn website ga je er gemakkelijk heen. Neem daar ook eens een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten