donderdag 16 juli 2015

Have a snappy day

Deze super leuke krab zit ook in de stempelset You're Sublime. Ik maakte er een verjaardagskaartje mee voor mijn upline Miranda Mols, die gisteren jarig was!
Inmiddels heeft ze het kaartje al op de deurmat gevonden, dus kan ik hem jullie laten zien!
Ook de krabben heb ik weer ingekleurd met de aqua painters. Geloof het of niet, maar ik begin lol te krijgen in het inkleuren van stempels. Alsof ik op een heel ander niveau stempel!
Het Shimmery White papier komt morgen bij mij binnen, dus ga ik daar mee aan de slag. Nu gebruik ik nog het Watercolor Paper, dat overigens ook een erg mooie vanillekleur heeft.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een 'snappy day' hebben gehad! Nog 1 dag werken en dan is het weer weekend. Tijd om te genieten van het weer en van elkaar. Fijne avond allemaal!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: