zaterdag 18 juli 2015

Toadally awesome!

De laatste creatie met de set 'You're Sublime' voor deze week. Ik maakte er een cadeauzakje mee, zodat je er iets lekker in kan doen om te geven. Ik was alleen niet zo slim om er ook daadwerkelijk iets in de te doen en het dan op de foto te zetten. Ach ja...
Het lintje met de bolletjes komt nog uit de voorjaarscatalogus, maar paste zo leuk hierbij! De wasknijper is van de Action, want deze is een stuk groter dan die van Stampin' Up!
De kikker kleurde ik met de aqua painters en Cucumber Crush, een van de nieuwe In-Colors.
Is deze kikker geen schatje? Ik weet zeker dat iedereen hem leuk vind! Wil je ook een keer deze stempelset gebruiken? Dan kom ik graag een keer langs om een demonstratrie te geven. Dit kan zowel bij jou als bij mij thuis! Geniet van het weekend allemaal.
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: