maandag 16 november 2015

*** KORTING ***

Wauw! Dat is even geleden. In de afgelopen weken heb ik absoluut niet stil gezeten, maar heb ik mijn blog en Facebookpagina wel even links laten liggen. Ik ben namelijk drie weken op vakantie geweest naar Cuba (dat overigens heerlijk was) en de afgelopen dagen zat ik in Brussel voor OnStage, hét Stampin' Up! evenement. Maar.... er zijn ook weer leuke acties gaande. Allereerst krijg je van 16-20 november op wel 17 stempelsets 20% korting!
Klik hier voor het overzicht.
 
Vandaag zijn ook de lijsten uitgekomen met de producten die na 4 januari niet meer te bestellen zijn uit de huidige najaarscatalogus. Dus wil je nog die ene kerststempelset? Bestel hem snel, want op=op!
Klik hier voor het overzicht.
 
Vanavond om 20.00 uur en vrijdag 20 november om 20.00 uur gaat er een bestelling uit voor diegene die nog willen profiteren van de 20% kortingsactie!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten