zaterdag 19 december 2015

Reindeer Paper Clips

Al een hele tijd liggen de Reindeer Paper Clips op tafel en kwam ik maar niet tot een idee om ze te gebruiken, tot ik een stapel gave kaartjes zag bij Jolanda Leenders. Ik hoefde niet lang na te denken en gaf er mijn eigen draai aan, zodat ik toch de paperclips kan gebruiken.
Met watercolor paper, een aqua painter en inkt maakte ik snel en makkelijk een achtergrond.
Met de nieuwe Basic Black Archival Inkt en verschillende stempels stempelde ik mooie teksten op de kaartjes die te maken hebben met kerst. Zo zijn het kerstkaarten geworden!
Uit het Gold Glimmer Paper ponste ik kleine hartjes en sterretjes voor op de kleine kaartjes.
Met de Basic Black Marker maakte ik een rand om de kaartjes. En de Reindeer Paper Clips maakten de kaartjes helemaal af! Wat vinden jullie van deze kleine kaartjes?
Er zit ook een kleine sneak peak in het tweede kerstkaartje. Hebben jullie het al kunnen ontdekken? Wil je ook met de nieuwe producten spelen? Kom een keer langs of stuur me een mail voor een workshop bij jou of mij thuis en ontdek hoe geweldig Stampin' Up! is.
 
Lieve groetjes van Miriam
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: