maandag 4 januari 2016

Cups & Kettles

Nog wat leuke tags die je kun maken met de framelits Cups & Kettles, die past bij de stempelset 'A nice cuppa'. Ik heb ze gemaakt in de kleuren van het 'Have a cuppa DSP'.
De tekst komt helaas niet uit een stempelset, maar uit mijn printer ;-) Hij is gewoon té leuk om niet te gebruiken. Ze zouden er eigenlijk wel een stempel van moeten maken hè?
Het theezakje heb ik met de 'Wink of Stella'nog wat extra glitters gegeven. Voor iedereen die van glitter houdt, móet je de Wink of Stella gewoon kopen! Vanaf morgen is deze te bestellen. Heb jij je wensenlijstje al klaar? Op die van mij komt steeds meer! Morgenavond ga ik een extra bestelling doen vanwege de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration. Dus wil je als eerste de producten in huis hebben? Laat het me dan morgen voor 20.30 uur weten!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: