vrijdag 29 april 2016

Swaps OnStage

Zoals beloofd zou ik nog mijn swaps laten zien voor OnStage. Ik wilde iets ongewoons maken. Het is wel allemaal met Stampin' Up! gemaakt, maar niet met een standaard designpapiertje of stempels. Ik wilde een grappige tekst en kijk eens... Tadaaaa!
Iets lekkers in een zakje! Ik heb het zakje ook helemaal zelf gemaakt. Je snijdt daarvoor een stuk kraft papier en een stuk cellofaan in dezelfde maat. Je bestempeld het zakje met een kleur inkt en stempel naar keuze. Daarna doe je op 3 van de 4 randjes van het kraft papier doorzichte tape en daar plak je het stuk cellofaan overheen. Zo heb je snel een leuk zakje!
Met de alphabet rotary stempel (die er helaas uit gaat) heb ik in de kleuren van het spekje de tekst gestempeld op bijpassende kleuren cardstock. Een heel werk moet ik je zeggen!
Zakje dicht nieten en de 'tag' eraan maken en het lekkere cadeautje is klaar. Et voilà!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Dat er maar veel geknutseld mag worden!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking: