zaterdag 7 mei 2016

Hard times

Soms zit het mee en soms zit het even tegen. Gelukkig is dat bij mij niet het geval, maar enkele mensen die ik ken zitten nu wel even in minder leuke tijden. Om ze een hard onder de riem te steken, maakte ik enkele kaartjes voor ze. Dit is er één van. Ik vind de tekst zelf erg mooi, subtiel en toch krachtig. Je kunt er veel mee zeggen.
De wolkjes en de tekst komen uit de set 'Sprinkles of Life', een super veelzijdige set. Hij staat op de laatste bladzijde van de huidige jaarcatalogus en voor elke 'Sprinkles of Life' stempelset die verkocht wordt, gaat er €2,25 naar het Ronald McDonald House Charities. Je steunt er ook nog een goed doel mee en natuurlijk jezelf ;-). Er is ook een bijpassende 'Tree Builder Punch' te koop om de wolkjes mee te ponsen. Interesse? Stuur me een e-mail!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten