zondag 26 juni 2016

Lovefest

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik iets liet zien, maar ik heb niet stil gezeten. Ik ben een tijdje bezig geweest met het maken van een 'taart' voor een bruiloft van twee meiden. We hebben ze leren kennen op onze reis door Zuid-Afrika en zijn sindsdien vrienden geworden. Het was geen standaard bruiloft, maar een festival genaamd 'Lovefest'.
 
Er zitten nogal wat gedachten achter deze taart. De taart heb ik in neutrale dierenprintjes gemaakt, omdat dat doet denken aan onze ontmoeting in Zuid-Afrika. De bladeren heb ik in dezelfde neutrale kleuren gemaakt en de witte glitterbloemetjes passen hier perfect bij. De taartpuntjes zijn gemaakt met de Cutie Pie Thinlits. Perfect voor leuke, kleine cadeautjes!
 
Het taartplateau met de tekst erop zijn twee wensballonnen die je met een vuurtje aan kunt steken, je een wens moet doen en dan de ballon loslaat. Deze gaat door de hitte dan de lucht in. In de doosjes zitten ook nog allerlei dingetjes. In 5 doosjes zit wat briefgeld, want dat wilden ze graag. In de andere 5 doosjes zit een sleutel (tot je hart), gelukspoppetjes, een glazen flesje met een leeg briefje waarop je je wens kan schrijven en één 'Bossche Kus' (een bolletje van chocolade). Waarom maar één kus? Omdat je een kus altijd deelt...
 
De taartpuntjes maakte ik met een chique wit lintje vast en legde ik los op het taartplateau. Hieronder zie je een aantal foto's van het resultaat en nog enkele close-ups!
Ik ben er trots op dat ik bij zo'n bijzonder bruiloft heb mogen zijn en daar hoort natuurlijk een bijzonder cadeau bij. Wat vinden jullie van dit bruiloftscadeau? Ik vind hem super geworden!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten