maandag 23 april 2018

Dankjewel

Lieve allemaal,
 
Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik al bijna een jaar niet meer actief geweest op mijn blog. Facebook daarentegen wel meer, dat gaat namelijk een stuk gemakkelijker, maar ook daar is het minimaal.
 
Ik heb voor mezelf besloten hobbydemo te blijven en niet meer heel hard mijn best ga doen om klanten te werven, blogberichten te plaatsen en actief downlines te werven. Ik merkte het laatste jaar dat dat me heel veel energie kost en die energie wil ik op dit moment liever besteden aan de positieve dingen in mijn leven.
 
Stampin' Up! demonstratrice zijn en workshops geven is een mooie hobby, maar dat moet niet ten koste gaan van mezelf. Het plezier in kaarten maken was weg, workshops voorbereiden kostte me meer energie dan dat het opleverde en dat wil ik niet meer.
 
Sinds ik de keuze heb gemaakt om rustiger aan te doen en meer aan mezelf als hobbydemo te denken, geniet ik weer van knutselen, kaarten maken, cadeaudoosjes maken of cadeautjes mooi inpakken. Ik wil iedereen ontzettend bedanken die er in de afgelopen jaren voor me is geweest, bekend en onbekend. Ik blijf gewoon demo, maar mijn blog zal stil vallen. Mijn Facebookpagina is nog wel actief, maar wel wat rustiger dan voorheen.
 
Lieve groetjes van Miriam
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten