vrijdag 1 februari 2013

Sale-A-Bration Challenge

Het is Sale-A-Bration bij Stampin' Up! Als je een bestelling doet voor €60,- of meer, ontvang je een gratis cadeau! Daar ga ik nog eens even goed voor zitten, want er zijn zoveel leuke artikelen die ik nog wil.
 
Maar nu eerst... Een nieuwe Stampin Utopia Challenge! Dit is een challenge voor de vierde week Sale-A-Bration en de challenge is: Kies jouw favoriete kaart op dit blog en lift die kaart. Omdat ik nog niet zo lang de blog van Stampin Utopia volg, ben ik een paar keer door alle pagina's gegaan om zo inspiratie op te doen. In eerste instantie had ik twee nieuwere kaarten gekozen, maar toen bleek dat ik er geen goed papier voor kon vinden (ik heb nog maar weinig (Design) Papier van Stampin' Up, zo jammer!), dus na iets langer rondkijken kwam ik het volgende tegen.
Dit is de bovenkant van een doosje, welke Miranda van Stampin Utopia gemaakt heeft als Make & Take op de infodag bij Tanja. Ik was gelijk enthousiast door het speciale stukje 'gatenstof' (is daar een woord voor?). En wat bleek? Toen ik in mijn dozen met knutselspulletjes zocht, bleek ik zo'n zelfde 'gatenstof' ook te hebben! Dus toen ben ik meteen aan de slag gegaan. En dit is mijn resultaat geworden:
Via de 'share' op Stampin Utopia heb ik het Polka Dot Parade papier gekregen. Wil je meer weten over 'shares', klik hier. Ik heb hiervoor de kleur Daffodil Delight gebruikt. Normaal gebruik ik deze kleur niet zo vaak, maar met het paarse kaartje en het paarse 'gaatjesstof' combineert het zo goed!
Mijn scalloped circle punch is vrij klein (je hebt ook een grote versie, maar die heb ik niet), dus toen was het kaartje nog zo leeg. Ik heb toen een tag met een mooie tekst eraaan toegevoegd. Het kaartje miste nog een finishing touch, daarom nog drie parels linksboven en drie heel kleine pareltjes op de bloem en klaar!
 
Natuurlijk ook nog even de binnenkant mooi versierd, want ook dat vind ik erg belangrijk :)
 
Gebruikte Stampin' Up producten:
* Design Paper: Polka Dot Parade - Daffodil Delight
* Stamp sets: Punch Bunch + The more the merrier
*Markers: Daffodil Delight + Old Olive + Basic black
* Establishments: Jewels Basic Pearls
* Punches: 1 3/4" scalloped circle punch + 1 3/8" circle punch + 1 1/4" circle punch
 
Iedereen bedankt voor het lezen en nu ga ik duimen dat ik een mooie stempelset krijg met dit lieve kaartje. Laat gerust een reactie achter, dat waardeer ik enorm!
 
Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Je bent de eerste! Dank je wel. Ook voor dit geweldige stukje! Ik vind je lift bijzonder geslaagd. Erg mooi. En de binnenkant is ook weer zo mooi versierd. Bedankt voor het mee doen met mijn challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Mooie kleurencombi en al lekker lenteachtig. Knap gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen